Klachten en garantie

Klachten

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sockstudios.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Tevens is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Wij van Sock Studios doen onze uiterste best om een goede kwaliteit producten te leveren. Al onze producten zijn handgemaakt en daarom is er ook een foutmarge. Het is mogelijk dat jouw product niet exact overeenkomt met het voorbeeld. Deze verschillen zijn minimaal.  Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Onze garantie termijn is 3 maanden. Indien het product correct gebruikt en verzorgd is kunt u contact met ons opnemen en kunnen wij samen kijken hoe wij kunnen helpen door bijvoorbeeld te zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.